L J U S A R E T I D E R

  
 
Har precis kommit ut ur duschen och sitter nu vid datorn och bloggar till lite musik i bakgrunden! Hur bra som hellst♥
Som ni ser har jag gjort om designen lite ljusare tänkte att de passade bra nu när de håller på bli sommar, även om de kanske inte är de bästa sommarvädret idag hhahah , bara massa regn och moln :/ Men på vädret har de iaf sagt att de ska bli varmare igen imorgon! :)
  
På torsdag har vi operationdagsverke i skolan och då har jag valt att vara hemma och städa huset och på torsdag ska de även bli runt 24grader och då hade jag tänkt att städa fort så jag hinner vara ute och få så mycket solljus som möjligt!
 
De var väll allt jag hade att dela med mig av just nu så vi hörs och ses senare Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0