B O R T A B R A M E N...

Hej på er! De var ett tag sen nu! Igår kom jag hem från Danmark vid elva tiden på kvällen så hann inte blogga något då men nu ska jag försöka komma igång igen efter lite vila :)Som jag sa i det senaste inlägget så skulle jag ta massor av bilder där och de kan jag säga att jag har gjort, alltså gosh det var så himla fint där! Vi bodde på ett hotel som låg precis vid stranden och vattnet var helt turquise ( eller hur de stavas ) !! Jag badade även för andra gpngen i år när jag var där också så då har jag de avklarat att bada i Atlanten också! 😄 Efter alla semestrar som jag varit på brukar jag alltid få hemlängtan på sista dagdn men det här var första gången i mitt liv jag inte kände så, alltså jag ville verkligen inte hem för det var såå underbart där! ♡Men men nu är jag tillbaks i Sverige och imorgon har jag repetition till konfirmationen som är på söndag sen på nästa Onsdag så är de skolavslutning, då ska jag och systrarna ha picknick tillsammans och fredag nästa vecka är det one direction consert och så ska jag sova hos Angelika från lördag till söndag sen har jag inte planerat mer, men som ni märker har jag ganska mycket ifall ni undrar varför jag inte uppdaterar så bra.Men vi hörs för eller senare Puss ♡ Några av alla dem bilder jag tagit men de kommer flera så småningom! 😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0