9 0 1 2 0

 
 
Hej på er, hur mår ni idag? Bra hoppas jag.
Idag är jg hemma med min lillasyster och vi har typ städat hahah och så har ja börjat spela The sims 3 igeen och nu är jag såklart beroende :/ Hahah.
Men iaf nu till det jag skulle skriva om och det är serien 90210. Jag har precis kollat klart på säsong 5, vilket är den sista säsongen och ni kan inte ens ana hur mycket jag grät under de sista avsnittet, och det var nog bara för att jag har följt med genom hela serien och för er som nte sett den här serien så tvingar jag er att nu direkt gå in på swefilmer och börja titta från första förjan.
Och nu när serien är slut har jag ingen aning om vad jag ska göra liksom de känns som man har blivit en familj med en serie :o Hahahah och min största dröm just nu är att flytta till Californien och få ett sånt liv dom har i serien ♥♥ 
  
Ja de var väll det så ni som inte har sett serien borde verkligen göra det, Nu!
Puss på er ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0